WILLGO.life- Let's move!

Nyári kihívás

Hogyan hozd formába magad a nyárra?

2018. április 30. - willgo.life

 

 

c95b9926-4d2a-44bf-827e-1b4071530e99.jpg

Itt a május és hivatalosan már csak 1 hónapunk van a nyár beköszöntéig, nem olyan hivatalosan az időjárás szerint már nyár van, tehát itt az idő, hogy kicsit felkészítsük magunkat a bikini szezonra! Ha nem szeretsz edző terembe járni és szívesebben edzenél otthon, vagy esetleg nem tudod pontosan milyen gyakorlatokkal formáld az alakodat nyárra, ha szükséged van egy edzés tervre, és egy csapatra, aki a támogat téged annak betartásában, akkor tarts velünk! Hat hét a bikini alakért!

 

 

Amit a kihívásról tudnod kell

1. Minden hétfőn új videóval jelentkezünk, amiben mindig más-más terület erősítését mutatjuk be nektek. Lesz fenék, comb, has, hát, kar, és kardio edzés.

2. A helyszín. Mi a videókat egy nyári helyszínen vettük fel, az óceán partján, ami egyrészt gyönyörű volt, és remélem nektek is tetszik, másrészt pedig homok, homok mindenhol, tehát mindenképpen idillibb a képzeletben, mint amilyen valójában, amikor egy láb lendítéssel meg is volt az ebéded, annyi homokot nyelsz. Ti viszont a videókat az otthonotok kényelmében tudjátok élvezni, eszköz ugyanis nem szükséges hozzá. 

fenek_magyarazat.png

3. A felépítés. Minden videó, olyan 6-8 feladatot tartalmaz, az egyszerűség kedvéért pedig bevezettünk egy csodás találmányt, ami segít kikerülni, hogy számolgatni kelljen hány guggolás van még hátra! A képernyő bal sarkában ugyanis találtok egy órát, ami visszaszámol, 45 másodpercig végzünk egy feladatot, és 15 másodpercig pihenünk, vagy átállunk a feladatok között! Nincs is jobb mint tudni mennyi van még hátra, amikor pont feladnánk!

4. Ismétlés. A videó elején ugyan elmondom, hogyan is épül fel a kihívás, de az egyszerűség kedvéért itt is elmondom. Ha ezen az edzésen kívül nem végzel más testmozgást (bicikli, futás, jóga, aerobik, stb.) akkor miután végig csináltad a gyakorlatokat egyszer, tekerd vissza a videót az elejére, és ismételd meg még háromszor a videót, megszakítás nélkül, folyamatosan. Ha végzel mellette más edzést is, akkor elég ha kétszer csinálod meg egymás után a videót megállás nélkül, azaz egyszer tekered vissza. Ez azt jelenti, hogy első esetben 4x10 azaz 40 percet mozogsz, második esetben 2x10 azaz 20 percet mozogsz velem. Ha esetleg nem sportolsz mást és nem bírod egymás után elismételni négyszer a videót semmi baj, bele fogsz jönni, addig is bontsd két részre a 4 ismétlést, tehát egy alkalommal kétszer ismételd (20 perc), mondjuk hétfőn, és ugyancsak kétszer ismételd (20 perc) mondjuk csütörtökön. a kihívást akkor teljesíted, ha heti egyszer megcsinálod a gyakorlatsort, az előbb leírt ismétlési elvárásokkal!

fenek_2_5_1.jpg

5. Csinálhatod-e többször? Természetesen, minél többet mozogsz annál jobb eredményt kapsz! Mivel minden héten újabb és újabb videó csatlakozik a sorozatba, egy idő után ha kedved van akár többet is elvégezhetsz egy héten, például egy fenék videót hétfőn, egy hasat szerdán, és ha nagyon meg akarod fejelni egy lábat pénteken! Ez csak rajtad múlik! 

6. Milyen eredményt várhatok? Először azt gondolom próbáld ki a videót és próbáld tartani az ismétlés számot, majd aludj rá egyet és ha betartod minden utasításom garantálom, hogy nehezen megy majd a felállás, és lesz izomlázad! Erősebb és feszesebb leszel, viszont ha ezen felül fogyni is szeretnél, akkor tartsd szem előtt az aranyszabályt, miszerint a fogyás 70%- a táplálkozáson múlik, és csak 30% a mozgás! 

Ha kérdésed lenne, ne habozz feltenni!

Hogy ne maradj le az új videóról figyeld a Csatornát, a Facebook oldalunkat, és az Instagramot! ( csak kattints a linkekért!)

Videó és Képek: Somay Márk @marksomay